Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Μαξιλάρια μες στο πνεύμα....



Μαξιλάρια στο πνεύμα;;; Μα ποιό πνεύμα;;; Των Χριστουγέννων φυσικά! Κάπου μέσα στο χρόνο, πήρε το μάτι μου στο διαδίκτυο ένα πλεκτό μαξιλάρι....super! Υιοθέτησα την ιδέα και ιδού το αποτέλεσμα.

Σκέφτηκα...Χριστούγεννα έρχονται....ας φτιάξω κάτι φιορτινό για το σπίτι, έτσι...από τα χέράκια μου. Ηθελα κιόλας και αγοράσω γιορτινές μαξιλαροθήκες και λέω δεν τις φτιάχνω εγώ;

Αγόρασα λοιπόν αρκετά μαλλάκια σε κόκκινο, πράσινο και λευκό, τρία από τα γιορτινά χρώματα, έχοντας στο μυαλό μου την όψη της καραμέλας.

Μετά από πολύ σκέψη κατέληξα στο εξής σχέδιο:

Ξεκίνησα από το κέντρο με ένα Granny's Square  μόνο που στο κέντρο ένα κύκλο και συνέχισα στο ίδιο μοτίβο μεγαλώνοντας το τετράγωνο εναλλάσοντας τα χρώματα. Μόλις έφτασα στο επιθυμητό μέγεθος για να χωράνε τα μαξιλάρια μου, σκέφτηκα...γιατί να μη τα κάνω διπλής όψης;;;



Ετσι συνέχισα στη πλευρά που ήμουνα αλλά πλέκοντας τώρα dc ή αλλιώς ποδαράκι εναλλάσωντας πάλι τα χρώματα. Εφτασα πάλι στο σωστό ύψος και εκεί λέω...εδώ ήμαστε.



Δίπλωσα το μαξιλάρι στη μέση και έραψα με λευκό νήμα τις δύο κάθετες πλευρές. Την οριζόντια πλευρά δεν την έραψα, γιατί λέω πως θέλω κάθε χρόνο να τις φοράω στα μαξιλάρια μου. Ετσι έβαλα κουμπάκια λευκά πλαστικά.


Ετοιμη η μαξιλαροθήκη και πάμε πάλι από την αρχή...για το δεύτερο μαξιλάρι! Πλέον διακοσμούν τον καναπέ μου για τις Γιορτές!

ΥΓ1: Χρησιμοποίησα βελονάκι νούμερο 4,5 και μαλλί συνθετικό Πεταλούδα νούμερο 4.

ΥΓ2: Μη ξεχνάς τη φετινή ανταλλαγή δώρων εδώ!

Φιλιά
Χαρά
Print Friendly and PDF

7 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

άλλη όμορφια και χάρη να φτιάχνεις ο ίδιος κάτι...ωραία τα μαξιλάρια σου και τα χρώματα τους..να τα χαρείς
ευχαριστώ που έβαλες το διαγωνισμό της φωτογραφίας

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Υπέροχα και Χριστουγεννιάτικα!

Ευαγγελία Βλασσοπούλου είπε...

Μου αρέσουν τόσο πολυ κ ειναι τοοοοοοοοοοοοοοσο χριστουγεννιάτικα. Μπράβο κ του χρόνου

Unknown είπε...

Ευχαριστω πολύ!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Έγιναν πολύ όμορφα και είναι άκρως Χριστουγεννιάτικα!!!!

giota είπε...

ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΙΝΑΙ!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΟΥΓΕΝΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!ΦΙΛΑΚΙΑ

Unknown είπε...

Πολύ όμορφα!Παλιά μας έκανε η γιαγιά τέτοια μαξιλαράκια και μου άρεζαν πολύ!

http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

Εκφράσου ελεύθερα!!!!