Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Γιορτινή Ανταλλαγή Δώρων


Μες το κρύο και τα χιόνια
Ήρθε κι έφερε μπαλόνια
Πίτες και τσουρέκια αφράτα
Κουραμπιέδες, μαντολάτα

Φίλος μ' όλα τα παιδιά
Που γελώντας του γλυκά
Του 'πανε Χρόνια Πολλά

Να τος που μοιράζει τώρα
Χίλια δυο γλυκά και δώρα

Κορίτσια, αγόρια ευχαριστώ
Λένε στον Άι Βασίλη γελαστό
Και γυρίζουν στο χωριό
Για να κάνουν σκανταλιές
Σε μπαλκόνια και αυλές


Καλησπέρα, Καλό Μήνα και Καλές Γιορτές να έχουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σας έχω super νέα!!! Από σήμερα και μέχρι τη Κυριακή, 06/01/2013, 23:59 μπορείς να πάρεις μέρος στη Γιορτινή Ανταλλαγή Χειροποίητων Δώρων που πραγματοποιείται εδώ, στο Fairyknitting! Οι όροι είναι οι εξής:


  1. Μπορείς να πάρεις μέρος με τη προϋπόθεση να έχεις κάποιο blog
  2. Μπορείς να πάρεις μέρος ΜΟΝΟ με χειροποίητες κατασκευές 
  3. Μπορείς να πάρεις μέρος όσες φορές θέλεις
  4. Για να πάρεις μέρος θα ήθελα να βάλεις το banner στο blog σου και να κάνεις μια ανάρτηση με τα δώρα (κάθε δώρο σε ξεχωριστή φωτογραφία για να πάρει νούμερο)
  5. Έπειτα να αφήσεις ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση για να πάρω τις φωτογραφίες και να τις αναρτήσω εδώ
  6. Τα ζευγάρια των δώρων που θα ανταλλαχθούν θα βγουν μέσω του random.org ή του randomizer.org, για να αποφύγουμε ζευγάρια δώρων ίδιου ατόμου
  7. Οι ανταλλαγή θα πραγματοποιηθεί την 07/01/2013 και θα ανακοινωθεί σε αυτή την ανάρτηση
  8. Όταν ανακοινωθεί, μπορείς να στείλεις το δώρο σου και να περιμένεις το δικό σου
  9. Σε περίπτωση περιττού αριθμού δώρων, θα προσθέσω εγώ ένα ακόμα
  10. Αν κάποιος συμμετέχων δεν ανταποκριθεί στην αποστολή του δώρου, θα ανακοινωθεί το όνομα του προς αποφυγή από άλλα blogs και θα στείλω εγώ ένα δώρο.
Ελπίζω να σου αρέσει αυτή η ιδέα και να μείνεις ευχαριστημένη!
Θα περιμένω με αγωνία τα δώρα σου!!!


ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

1. Μεγάλο Πλεκτό Διακοσμητικό + δώρο έκπληξη από το Fairyknitting




2. Χειροποίητο Κερί από τη Μαρία
(Marie-Meraki)



3. Χειροποίητο Γούρι από πηλό από την Αναστασία
(Χειροποίητες Δημιουργίες)



4. Χειροποίητα Σκουλαρίκια από υγρό γυαλί από την Αναστασία
(Χειροποίητες Δημιουργίες)



5. Χειροποίητο γούρι από τη Φωτεινή
(Craft Makes My Day)



6. Χειροποίητα Μπρούτζινα Σκουλαρίκια από τη Δέσποινα
(debbs-jewelry.blogspot.gr)



7. Χειροποίητα Σκουλαρίκια από τη Μαρία Έλενα
(maria-elena-jewellery.blogspot.gr)



8. Χειροποίητο Μεταγιόν από μπρούτζο από τη Γιώτα
(giota-agiografies.blogspot.gr)



9. Χειροποίητο Κολιέ με χάντρες από τη Κάτια
(katitimou.blogspot.gr)



10. Χειροποίητο Κολιέ από τη Τέτα
(thalassoksila.blogspot.gr)



11. Χειροποίητο Γιορτινό Μπουκάλι από την Ιωάννα
(decorateyourdreams.blogspot.gr)



12. Χειροποίητα Σκουλαρίκια με γυάλινες καρδιές από τη Φωτεινή
(littletreasureshandmade.blogspot.gr)



13. Χειροποίητο μπουκάλι από την Εύα
(evakolia.blogspot.gr)



14. Χειροποίητο Ημερολόγιο σε καμβά από τη Μαίρη
(m-ar-t.blogspot.gr)



15. Χειροποίητο Ημερολόγιο σε καμβά από τη Μαίρη
(m-ar-t.blogspot.gr)



16. Χειροποίητα Σκουλαρίκια από την Ελένη
(by-helene.blogspot.gr)



17. Χειροποίητο Μπρελόκ Καρδιά από την Ελένη
(by-helene.blogspot.gr)



18. Χειροποίητες Κορνίζες με Λινάτσα από την Ανθή
(einaiidea.blogspot.gr)



19. Χειροποίητο Αρωματικό από τη Βασιλική
(basilikis-art.blogspot.gr)



20. Χειροποίητα Σκουλαρίκια από την Ειρήνη
(eirinixeiropoihmata.blogspot.gr)




Print Friendly and PDF

46 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ωραία η ιδέα σου, αλλά δυστυχώς εγώ δεν το χω με τις χειροτεχνίες, ουτε απο τεχνικής πλευράς, ούτε από πλευράς γνώσεων των τεχνικών (decoupage κλπ) ούτε από φαντασία :)

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

πολύ καλή ιδέα Χαρούλα μου να το αναρτήσω ??

Unknown είπε...

Δελφινάκι μου, λυπάμαι πολύ....Δεν είναι απαραίτητο να είναι κάτι Χριστουγεννιάτικο και γενικότερα δεν υπάρχει κανένας περιορισμός για την κατασκευή.

Marilise, ευχαριστώ πολύ, εννοείται να το αναρτήσεις, θα περιμένω τη συμμετοχή σου φυσικά!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Δηλαδή; Εξηγα μου παρακαλώ. θα ήθελα να συμμετέχω ως ανταπόδοση της δικής σου συμμετοχής στο διαγωνισμό μου και για στήριξη της ωραίας ιδεάς σου

Unknown είπε...

Μπορεί να είναι οτιδήποτε και απο ότι υλικό θέλει ο καθένας!!! Από βραχιολάκι με κλωστες ή μια απλή κάρτα ευχών μέχρι πίνακα. Το θέμα και το σχέδιο εξαρτάται από τον καλλιτέχνη. Πρέπει να είναι όμως κάτι που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από αυτόν που θα το πάρει, με οποιοδήποτε τρόπο, όπως πχ το πιο απλό, για διακόσμηση.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλημέρα εγώ το μόνο που ξέρω και μπορώ να κάνω είναι ζωγραφιές σε κόλλα χαρτί..

Unknown είπε...

Τέλεια! Βάλε και ένα πλαίσιο όπως στις φωτογραφίες και έτοιμα τα καδράκια!!!

Αν πάλι δεν μπορείς, δεν πειράζει, αρκεί που θέλησες να συμμετέχεις. Αν μπορείς, βάλε τη φωτογραφία στο σπίτι σου για να τη δούνε κι άλλοι!

Marie είπε...

Θα ετοιμαστώ και θα σε ενημερώσω πολύ σύντομα! Πάω να βάλω και το μπάνερ στο μπλογκ μου. Καλό Σ/Κ! Φιλάκια πολλά!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

δε νομίζω να νοιαστεί κανείς για τις δικές μου ζωγραφιές , έτσι θα πάρω το εικονάκι του διαγωνισμού σου και θα το βάλω στο μπλογκ μου στην κατηγορία διαγωνισμοί μπλογκς (πανω πάνω στην λιλά κορδέλα)

Unknown είπε...

Καλησπέρα! Θα προσπαθήσω να συμμετέχω και εγώ αν προλάβω.
Σας προσκαλώ και εγώ με την σειρά μου στην χριστουγεννιάτικη κλήρωση που θα βρείτε στο μπλογκάκι μου....syntagesweightwatchers.blogspot.gr

καλές γιορτές να έχουμε!

Χριστίνα Ευσταθιάδου είπε...

Καλώς όρισες στη παρέα του Chrstina's eyes! Η συμμετοχή σου στο διαγωνισμό έγινε με επιτυχία. Θα με χαροποιήσει πολύ να βλέπω σχόλια σου στο μέλλον. Θα τα λέμε συχνά, μιας και θα περνάω τακτικά από το blog σου!!

Christina by christinaeseyes.blogspot.gr

Marie είπε...

Έτοιμη η συμμετοχή μου μπορείς να την πάρεις! Φιλιά!

Marie είπε...

http://marie-meraki.blogspot.gr/2012/12/blog-post_19.html

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Καλώς σε βρήκα Χαρά! Με μεγάλη μου χαρά θα συμμετέχω και στη δική σου ανταλλαγή δώρων! Θα φροντίσω σύντομα να κάνω τη σχετική ανάρτηση και να σε ενημερώσω. Φιλιά πολλά!

despina είπε...

Καλώς σε βρήκα Χαρά!!!με μεγάλη μου χαρά να πάρω μέρος και στη δική σου ανταλλαγή!!!μόνο να προλλάβω!!!!φιλιά!!!!

Magia da Inês είπε...

¸.•°♡⊱彡

O Natal é mágico.
Que o menino Jesus abençoe as vidas de todos nós.
Beijinhos.
Brasil ✿ °•.¸


(⁀‵⁀,) ✫✫✫
.`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
.•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ όλα τα κορίτσια μου!!!

Anthemis είπε...

Χαρά μου καλώς βρεθήκαμε! Μου αρέσει πολύ η ιδέα σου ! Το banner σου είναι ήδη στο σπιτάκι μου και σύντομα θα κάνω σχετική ανάρτηση. Καλό βράδυ!

starhomecraft είπε...

Καλως σε βρηκα Χαρα!Θα προσπαθησω να λαβω μερος και γω.Θα σε ενημερωσω μολις ειμαι ετοιμη.Φιλια Αναστασια

Anastasia είπε...

Γεια σου Χαρά!! Καλώς σε βρήκα.Είναι πολύ ομορφο το blog σου όπως επίσης και η ιδέα σου για την ανταλλαγή. Θα συμμετάσχω κι εγώ με κάποια δημιουργία μου.Προς το παρόν παίρνω το banner σου.Φιλιά!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ όλες σας κορίτσια και θα περιμένω νέα σας σύντομα!!!

debbgoud είπε...

γειά σου Χαρά και καλές γιορτές να έχουμε!Είμαιαναγνώστης σου από παλιά και τώρα που ξεμπέρδεψα με τα δώρα των εορτών θα φτιάξω κάτι όμορφο για την ανταλλαγή δώρων του blog σου!Ο άγιος Βασίλης σου πανέμορφος!!

vivi ka είπε...

Καλησπέρα Χαρά!
Σε ευχαριστώ που πέρασες από το μπλογκ μου και τα καλά σου λόγια! Από ότι βλέπω, δεν είμαστε μόνο από την ίδια πόλη, αλλά και από την ίδια περιοχή!
Λες να μένουμε και στo ίδιο τετράγωνο; :)
Είμαι αναγνώστριά σου τους τελευταίους μήνες! Θα προσπαθήσω να συμμετέχω στην ανταλλαγη! Πολύ ωραία ιδέα!! Καλό βράδυ!!

Anastasia είπε...

Καλημέρα Χαρά! Μπορείς να παραλάβεις τα δωράκια σου...
http://hnmcreations.blogspot.gr/2012/12/blog-post_23.html

Fotini Kouzoumi είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εγώ Χαρά μου!!! Πολύ καλή η ιδέα σου!!! Θα φτιάξω κι εγώ κάτι για τη γιορτινή ανταλλαγή δώρων!!! Φιλιά και καλά Χριστούγεννα!!!

Fotini Crafthappy είπε...

Χαρούλα μου, Χρόνια Πολλά !!! Πέρνα από το σπιτάκι μου να πάρεις τη συμμετοχή μου !
Καλά Χριστούγεννα με Υγεία, Αγάπη και Χαρά !!! Φιλιά πολλά πολλά !!!

Eva's blog είπε...

Καλησπερα και χρονια πολλα !!!Θα βαλω το banner στο blog μου και στην επομενη αναρτηση θα δειξω το δωρακι!!!!!!!Καλα Χριστουγεννα με υγεια ευλογια και αισιοδοξια!!!!!

το χειρότεχνο είπε...

πολυ ωραια ιδεα!!!!!θελω να συμμετεχω απλα υπαρχει τ εξης προβλημα λειπω διακοπες κ θα γυρισω 5/1. σκεφτομαι ομως να κανω δωρο ενα κολιε με υγρο γυαλι αν δεν υπαρχει προβλημα με τους υπολοιπους ορους!

Unknown είπε...

@ το χειρότεχνο
Φυσικά και μπορείς, απλά θέλω να κάνεις ανάρτηση στο "σπίτι" σου ή στείλε μου απλά με email τη φωτογραφια.

marilise είπε...

Χαρά μου θα συμμετέχω και εγώ απλά θα κάνω την αναρτηση του δώρου σε λίγες μέρες σε φιλώ

Μαρία Έλενα είπε...

Γεια σου Χαρά
Χρόνια πολλά με υγεία.
Στο http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr/2012/12/blog-post_27.html είναι η συμμετοχή μου στην ανταλλαγή δώρων.
Φιλάκια ...

giota είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ.ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ.ΧΤΕΣ ΒΡΗΚΑ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΤΙ .ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΩΡΑΚΙ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ....(ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ).ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ,ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΜΠΑΝΕΡ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 31-12-2012 ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΩΣ ΤΙΣ 6-1-1013.
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

Unknown είπε...

@giasmin Αλλαξε η ημερομηνία επειδή δεν προλάβαιναν όλοι και από 31/12 έγινε 6/1. Την άλλαξα και στο banner μου. Θα περιμένω την ανάρτηση σου!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

καλή χρονιά Χαρά μου ,
έτοιμο το δωράκι
http://katitimou.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html
και του χρόνου !!!!!

Gina-Teta είπε...

Καλή χρονιά Χαρά μου. Μου άρεσε η ιδέα σου. Δηλώνω συμμετοχή και εγώ. Έχω ήδη αναρτήσει την συμμετοχή μου με ένα κολιέ ΄με την ανάρτησή μου GIVEAWAY ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ στο blog htpp://thalassoksila.blogspot.com
Θα προσπαθήσω να βάλω κα το banner σου γιατί δεν είμαι και ιδιαίτερα καλή σε συτά. Και τουχρόνου να είσαι καλά να το επαναλάβεις!

Decorate your Dreams είπε...

Είμαι και εγώ έτοιμη με την συμμετοχή μου!!!
Σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνεις!

Eva's blog είπε...

Καλη χρονια Χαρα μου!!!Η συμμετοχη μου ειναι ηδη αναρτημενη http://evakolia.blogspot.gr/...Ειναι η τελευταια φωτογραφια με το μπουκαλι!!!Φιλια!!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Καλή χρονιά σε όλες!
Έτοιμη κι η δική μου συμμετοχή. Μπορείς να πάρεις τα δωράκια από εδώ
http://m-ar-t.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html
Φιλιά πολλά!

Fotini Kouzoumi είπε...

Χαρά μου, ετοιμη η συμμετοχή μου!!! Μπορείς να τη βρεις εδώ::: http://littletreasureshandmade.blogspot.gr/2013/01/blog-post_4.html
Ολα τα δωράκια είναι πανέμορφα!!!! Καλή συνέχεια!!!

Ανώνυμος είπε...

Αν και λίγο καθυστερημένα, οι δικές μου συμμετοχές είναι έτοιμες! Ελπίζω να σας αρέσουν! Καλή χρονιά!
http://by-helene.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html

Anthemis είπε...

Χαρά μου τα δωράκια μου είναι έτοιμα για την συμμετοχή μου!
Μπορεί να τα βρεις εδώ:
http://einaiidea.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html
Φιλάκια!!!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!

Sofia είπε...

Γεια σου Χρά μου! Έτοιμη και η δική μου συμμετοχή! Λίγο καθυστερημένη αλλά δεν πειράζει. . Θα την βρεις εδώ:
http://basilikis-art.blogspot.com/2013/01/blog-post.html
Καλά να περνάς! Πολλά φιλούθκια ;)

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Ουφφφφφφφ... Πρόλαβα;;; http://eirinixeiropoihmata.blogspot.gr/2013/01/blog-post_6.html

το χειρότεχνο είπε...

μαλλον τ εκανα θαλασσα δεν ειδα τ απαντηση σου και μετα ξεχαστηκα, μαλλον τωρα ειναι αργα?

Δημοσίευση σχολίου

Εκφράσου ελεύθερα!!!!